A Neptun Globe ipari kiegészítőkre specializálódott márka, amely eddig elsősorban az offline térben működött. Digitális jelenléte szinte nem létezett: sem arculata, sem weboldala, sem közösségi kommunikációja nem volt. A cél egy olyan teljes körű digitális márkaépítés volt, amely megalapozza a hosszú távú online jelenlétet, és a professzionális célcsoport számára is hitelesen szólal meg.
A dropline a projektet nem egyszerű arculat- vagy webfejlesztési feladatként kezelte, hanem komplex digitális marketingstratégia mentén dolgozott. Már az első lépéseknél figyelembe vettük a célcsoport online szokásait, a termékkategória digitális versenykörnyezetét, és azt, hogy milyen típusú tartalmakra és kampányokra építhető fel egy hosszú távon is működő digitális ökoszisztéma. A márka teljes arculatát újragondoltuk, majd egy modern, reszponzív weboldalt fejlesztettünk, amely tartalmilag és szerkezetileg is a konverziót támogatta. Minden elem – a színek, a nyelvezet, a tartalomstruktúra – a stratégiai célokat szolgálta.
A digitális jelenlét felépítése párhuzamosan zajlott a PPC kampányok előkészítésével. A Facebook és Google hirdetésekhez már az induláskor olyan céloldalakat, termékleírásokat és social tartalmakat hoztunk létre, amelyek egy egységes kampányrendszerbe illeszkedtek. A márka vizuális arculatát a Brandmágus csapata tervezte, és mi erre az alapra építettük fel a teljes digitális marketingrendszert. A weboldalt ennek megfelelően úgy fejlesztettük, hogy funkcionálisan és esztétikailag is illeszkedjen az új arculathoz, miközben a tartalomstruktúra a konverziót szolgálja.
A közösségi média kommunikációt nulláról indítottuk el, de nem „posztolgatásként”, hanem stratégiai tartalomterv mentén, amelyet performance szemlélet vezérelt. Minden bejegyzés úgy készült, hogy az később remarketing kampányban, termékpromócióban vagy konverziós tölcsérben is felhasználható legyen. A termékleírások és social posztok egyedi szövegvilággal készültek: meggyőzőek, technikailag pontosak, mégis közérthetők. A kreatívok és szövegek egységesen szolgálták azt a célt, hogy a kampányok ne csupán láthatóságot, hanem mérhető üzleti eredményeket generáljanak.